3 Aralık 2007 Pazartesi

Kabak Tatlısı


Malzemeler;
- 1 orta boy kabağın yarısı
- Yarım kilo toz şeker
- Süslemek için, ceviz içi

Yapılışı;
- Kabağı ayıklayıp, büyük küpler halinde doğrayın. Büyük bir tencereye koyup üzerine toz şekeri dökün, sulanana kadar bekletin; tıpkı reçel yaparken beklettiğimiz gibi... Sulandıktan sonra ocağa koyun ve kaynamaya başlayınca altını kısarak, hiç karıştırmadan iyice pişmesini sağlayın. Piştikten sonra dövülmüş ceviz içiyle süsleyerek servis yapın

Afiyet olsun...

17 yorum:

Selin dedi ki...

Ablaaaammmmm,
Ellerine kollarına sağlık. Size afiyet bal şeker olsun, löp löp et olsun, pıt pıt yağ olsun :)))
Öptümmmm :)))

Adsız dedi ki...

merhaba meral,

2 yıldan beri 1 kere kabak tatlısı yedim. Bayıldığım halde ...

Doğru düzgün kabak bulamıyorum burada.. :(

Ellerine sağlık... size de afiyetler olsun..
Türkiyeye gidince kabak almalı getirmeli :)

sıcacık sevgiler...


www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

dedim ne oluyor bu ne sayfana girer girmez kocaman bir pasta karşıladı beni önce gözüme geldi
sonra kabak tatlısı
ohhh
ellerine sağlıkk

elma şekeri dedi ki...

hmm ellerine saglik nefis görünüyor

Leziz Sofralar dedi ki...

Meral'cim ellerine saglik görüntü nefis bende bayilirim kabak tatlisina kis geldigindede yaparim sürekli,sevgiler canim...

Gönül dedi ki...

merhaba siteniz hayırlı olsun güzel paylaşımlar diliyorum aramıza yuvamıza hoşgeldiniz:))) tatlınız nefis olmuş ellerinize sağlık..sevgilerimle

Selin dedi ki...

Ablaaaaaa, ablacııııııım,
Nerelerdesin yahuuu? Neden girmiyorsun sayfana? Merak ediyorum bak seni :)) Merak ediyorsan ara diyeceksin de mi? Dur hemen arıyorum :)))))))

Disalce dedi ki...

artık alsam şu kabağıda bende yapsam....

göre göre canımın içi gitti....
canım çekiyor ama pazara çıkınca unutuyorum almayı..

ellerine sağlık....

disal.blogcu.com

Selin dedi ki...

Ablacıııııım,
Canım benim. Bayramın kutlu olsun. Seni kocamaaaaaaaan öpüyorum. Sevgilerimle...

elma şekeri dedi ki...

Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..

NiNo dedi ki...

Kapak deyince bende yeme dürtüsü ortaya cıkıyor.Helede kabaktatlısına.Herhalde tıkabasa tok olsamda hayır demıyecegım teksey.Ellerine saglık.

yesildomates dedi ki...

ellerine sağlık..pek te severim kavağı..ne güzelde olmuş..

öpüyorum..iyi hafta sonları diliyorum...

Adsız dedi ki...

10 nisan 2008 tarihine kadar engüzel pasta yarismamız var katılırmısınız.ayrıntı http://birdemliksohbet.blogspot.com tüm blog ark. Davetlidir. hayırlı cumalar MUTLAKA BEKLİYORUM

Disalce dedi ki...

canım neden hiç bloğunu güncellemiyorsun....bi sorun yok dimi....seni hiç göremiyorum.....

öpüyorum seni...

busem dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR.DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.

bolbolyiyelim dedi ki...

merhaba canım ellerine sağlık herşey nefis görünüyor.çocuklarını allah bağışlasın. banada beklerim. sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok severim çok lezzetli ve pratiktir,ellerine sağlık:))