29 Kasım 2007 Perşembe

Tropikal Meyve Kompostosu


Tropikal Meyve Kompostosu
Meyve kurularını eşim,İran'dan getirdi.Tazeleri kadar lezzetliler,bunları nasıl değerlendiririm diye düşündüm ve konpostosunu yapmaya karar verdim.
Meyveler, ananas,kavun mango,portakal,erik ve muz .
Yapılışı çok kolay,
Bütün meyveleri bir tencereye koyup üzerine yeteri kadar su ekledikten sonra pişiriyorsunuz meyveler yumuşayınca istenilen miktarda şeker koyup bir taşım daha kaynatıp,soğuduktan sonra servise hazırdır.AFİYET OLSUN!

7 yorum:

Selin dedi ki...

mmmmmmm!!!
Ablacım çok nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Kocamaaaaaaan öptüm seni :))
Hehehehee, biraz yağ çekeyim de belki bana bir kase komposto ayırırsın diye dedim :)))))

Yaren dedi ki...

Ne güzel renkli meyveler varmis icinde.Klasik komposto olmamis,meyve acisindan daha cok cesitli.Ellerine saglik cok lezzetli görünüyor.

Mutfak Havlusu dedi ki...

güzelim meyvaları bolluktan kurutuyorlar ne güzel:)
sıcak iklimlerde yaşayan toplumlara ait bu gibi hazırlıklar çok güzel.
doğu mutfağındada kurutulmuş kayısılar-elmalar yaygındır onlar gibi olmuş.lezzetinin tropikal olduğu kesin:)
güzel düşünmüşsün bu gibi içecekler en faydalısı.

Disalce dedi ki...

süper bişi...

komposto halindeyken pastaların arasınada konur....çokda güzel olur..

elerine sağlık....

Merhaba dedi ki...

selincim,
canım kardeşim,yorumun için teşekkürler,ayrıca turşun çok nefis görünüyor.
Eskişehire gelirsen bayramda,turşundan isterim..seni öpüyorum ve en kısa zamanda bekliyorum,seni çooook özledim!!!!

Merhaba dedi ki...

Sevgili mutfak havlusu,
ismini bilmediğim için sana böyle hitap etmek zorunda kaldım,yorumun için tşkklr,bloğunu gezdim bugün ,çok güzel şeyler var,ellerine sağlık daha sık görüşmek dileğiyle sevgiyle kal!!!

Merhaba dedi ki...

Sevgili yaren,
siteni daha yeni ziyaret etme fırsatı buldum.
Gül kurabiyelerin çok güzel görünüyor,en kısa zamanda bende deniyecem,benim çocuklar bayılır kurabiyeye,tekrar görüşmek dileğiyle!!